Thursday, May 6, 2010

best 0ooo!!!

kul 12 tghri:
hari ni aku buat appointment ngan one of my best fren when i was in primary school...wweeee...
her name is SHEILLA EDAYU... comey x nama dia?? hehe...comey lagi orang dia...dh la pndai..wuisshh...pakej 2... :D kra dh lama gak aku x jumpak dia since kami dua-dua masuk sekolah b'asrama ni...haha...yg sayangnya td,aku xbawak kamera (rosak..hehe)..so,xleh la nk tunjuk gmbr beliau..myb next time bleh la kot nk tnjuk..
xbuat pa2 pn sgt tadi..kami p makan kt food court TESCO (one of my fvrte place during outing..yeahhh!!)..ps2 kami p jalan-jalan jap kt VM...stat 2 aku terasa cam lenguh kaki ja..haha..VM lak xdk tmpt yg boleh duduk..adoi!! terpaksa la kami melangkah semula dgn penuh semangat waja p kt TESCO 2...hahaha..lastly lepak kt food court gak..bleh sembang lama cket..kn2??
banyak gak la isu-isu yg d'bincangkan..ecewahh..ada some part 2,she ask 4 my opinion whether she hve 2 frther her stdy in chemical engneering or phrmacy...act,dia lg minat nk buat phrmcy 2 but her sis not aloud her to do so cz if dia nk buat gak phrmcy 2,dia kena p mtrik dulu...kakak dia takot dia xleh nk adapt klu p mtrik 2...but now she had made up her mind..dia nk buat chemical engneering 2..dat's final..hehe..insyaallah ada hikmah yg Allah dh bg untuk dia..Allah mmg dh letakkan yg t'baek untuk hmba-hmbaNya..kita ja yg kena pnadai guna..ye x?? :) lebih kurang kul 3.30 2 kami pn berangkat ke rumah msing2..hehe..HOME SWEET HOME


kul 6.30:
yeayyy!!!! dis is the time i've waited 4..hahaha..time 2 watch ADAMAYA (btol ke ayt aku neyh?? belasah ja la..hehe..klu salah 2,do correct me k :D)...aku suka gla cta ni..hehe..b4 6.30 g aku dah t'pacak dpn tv 2..kuang3..eleh..bukan aku ja yg semangat naa..abang aku lagi trok kot..xpenah aku nmpk dia xcted nk tengok cta melayu..ok2..melalut sudah (ecehh..ckp sabah lak) about da story kn, aku xtaw la cena adam 2 bleh sbar gla ngan wife dia..hdup adam!!! haha..*izyan buat semangat boleh..wweeee...*
bila la nk abes ek cta ni..hehe..juz nk taw ending..pa2 pn memang BEST larrr...korang2 yg xpenah tengok 2,cuba try test tengok cta 2..confirm xnyesal..hehe..

1 comment:

  1. good..ska bca blog liyana..
    len kli rjin2 lh updte k=)

    ReplyDelete