Friday, January 14, 2011

COLD!!! not COOL okeh?? :))

Wahh..awal gila aku bangun hari ni..oopsss..kantoi sllu bgun lmbt..hahaha..xlah..mn da bgun lambat..aku bangun awal gak pa..tp hari ni aku xtdo dh pas subuh 2..tros g dapur,buat trifle..2 yg xngntuk..memang la tdo pas subuh xelok kn..tpppp..nk bt cena ni..mata 2 sllu keja nk ttup ja..hehehehe...

Beberapa jam kemudian.....
"uisshh..haus la plak..g mnum air jap la.." kataku di dalam hati..(nahh..amek kau ayat puitis di pagi hari..haha)..tengok2 setitik air kosong pon xdk..suddenly i saw something in the TEKO...haaa..cnteklahh..teh smalam da g...seb bek da teh..klu x,kehausan la aku..semalam pya pn semalam lah..jnji minum :) Aku pon tros tuang air teh 2 lam cawan n tros minum...GULLPPP..GULLPPP..MAK aii!!! sejukkk gila teh ni...rasa cam baru kluar lam peti ais ja...serious x tipu..hehe..then,aku pon bkak la pintu balkoni tu..saja nak rasa angin pagi..wuissshh..sejuk dowh..ptotla teh bleh jdik cm2 setelah dibiarkan berseorangan semalaman..hehehe..tp best gakk..xyah letak lam peti ais dh pas ni.. >_<>
air teh 9 darjah celcius..hehehe..jgn kata pa2 psl cawan 2 naa..besa la cawan murah..xkeja g,xleh beli mahal2 :) MATA penguin pon dh tercabut dh..

Even teh 2 x nmpk da condensation,tp seriosly sejukkk ooo.. :p

No comments:

Post a Comment