Sunday, July 11, 2010

abang!!! SAYONARA!!!!

My bro a.k.a Faridzul Syafiq dh selamat berada di UNIKL-MIMET dan sedang menjalankan kursus orentasi yg amat disukainya..hahahaha..first sntapan mkn malam,dh kena ngadap TEMPOYAK..kui3..cian abg..dia dh la xbpa nk suka tempoyak 2..nseb la abg ek..redha je le..lbh kurang kul sebelas pagi tadi ada taklimat 4 parents yg datang..nk cta cket psal MIMET ni n bg pluang gak untuk mana2 parents yg nk tya pa2..hehe..cian aku nengok depa 2..risau btol nk antar anak blajar..yg aku ni plak dh bagaikan nk t'tutup kelopak mata ku..adoi..ngantuk gila..rasa cam aku pun nk tanya gak kt pihak t'tinggi UNIKL td..soalannya berbunyi begini:

"Assalamualaikum w.b.t...walaupun saya bukannya ibu bapa kpd mana2 pelajar di sini,tp saya ingin bertanyakan sesuatu perkara..soalan saya ini tidak ada kaitan dgn pihak universiti atau mana2 pelajar..saya ingin bertanya,agak-agak bila taklimat ni nk abes? mata saya ni dh hmpir nk tutup dh.." hahahahahahahahaha

Aku smpai dh brangan nk p tanya btol2 td..seb bek la aku ni masih b'etika dan b'sopan santun..ecewahhhh..hehe..pas abes taklimat 2,kami pun p la nk mengCHECK IN hostel..nama hostel dia,Armada 2..fuyoooo..sedap oo nama hostel dia..tp tidak dapat disangkal lg,bila nama dia hostel untuk pelajar lelaki 2,x sah kalau xda kerosakan..hahaha..tempat sidai baju pun t'cabut abes..ganas tol..seb bek la abg aku ni pndai gak nk kemas bilik dia..dia ni suka kemas tp ikut mood la..mai hari xdk mood,dia xkn kemas pa2 pn..hehe..ps2 kami p GIANT..nk beli brg2 cket n nk p makan..lapar yg t'amat sgt..then,kami pun antar la abg blik hostel dia sbb kul 5 ptg,orentasi 2 dh nk stat dh..

so, 2 my bro:
jaga diri baek2..ingat semua pesan2 mama n ayah even mama will keep saying da same thing since u masok JMTI..hahaha..(mama,ampunkan diriku ini) all da best 2 you..blaja rjin2..n da most important thing is don't forget 2 come back during holiday because i know u will always 'belanja' me..hahahahahahahaha..GOOD LUCK bro...SAYONARA!!!


kereta parents yg antar anak2 mereka


bangunan hostel Armada 2

bangunan pa nth..hehe..xprasan lak

longkang UNIKL-MIMET

Ni time tengah bersiap...

membetulkan rambut without using a sikat..hehe

membetulkan baju pula..

membetulkan tie
(mama pula sedang memotong kuku..hahaha)

bergambar bersama abg b4 berpisah..sob3


And now,aku dh xbleh nk p mana2 sbb abg aku dh xdk kt umah..kalau x,dia yg sllu dok bwk aku p sana sini..hehe..skng ni kena hrp kt kwn2 la plak..aku ni nama ja da lesen,tp xreti bwk pn..kui3..
to Asma Sasabila: nnt mai la umah aku..tolong buat cup cakes.. :D:D:D pas2 bwk aku jalan2..kuang3

No comments:

Post a Comment