Tuesday, December 21, 2010

Am I Mature Enough????

Aku dh penah buat entry psl ni before but kali ni bukan umum ek..ni mmg pasal aku pn..hehe..aku dh try buat pa yang aku nak untuk jdi matang tp x fully success laa..seriously,to mature urself perlukan kesabaran..tp kesabaran ni mmg tahap gaban lahh..pa2 yang aku berlaku kt aku lam sehari 2,aku kena sabar..sry ayat skema..xdk ayat len dh..hehe..

Da org ni ckp kt aku,klu nk matang,aku:

1) xbleh pkir ssuatu benda 2 trok sgt..i mean,terlalu think negative kt bnda 2..

2) kena pkir positive ja..so,aku bleh rasa senang hati n x ganggu study aku..

3) kena sabar kalau da org buat pa2 kt aku la..bknnya mksud aku dia buli aku,so aku xyah buat pa2..sengeh ja..bkn la smpai cm2..i mean,aku kena kata ngan org ka,da org xpuas hati ka..

4) kena biar ja org nk kata pa pn,yang penting aku pcya diri aku n aku tau aku xsalah..

5) xbleh terlampau cepat terasa dgn orang..kalau terasa ka pa2,senyum ja..insyaAllah aku xkn rasa pa2 dh..

bleh ka cm2 ek?? btol ka pa yg org ni ckp?? bleh diterima x?? pa2 pn,aku akan try..but it's hard 4 me bcoz dis is not myself..one more BUT,we need to change.......so,my last word 4 dis entry is
BERHIJRAHLAH ANDA JIKA ITU BAIK UNTUK ANDA!

No comments:

Post a Comment