Thursday, December 9, 2010

ATTENTION!!!!

Hehehe..tgk title cam gempak gla kn?? saja ja bt best..pdahal bkn gempak sgt pn..hehe..aku juz nk tya n share ja ngan hmpa2 or korang2 smua..haha..besa la,org kedah cmpur jhor jdik ceni la..ckp pn cam pa g..ceni..aku nk tya,pnah x korang t'pkir cena meaning 4 matured or matang 2 sbenar2nya??hehe..frankly speaking,bg aku,matang ni bila org 2 dh b'umur 21 n ke atas baru nk nmpk mtang dia sbnrnya..b4 dat myb x kluar abes g mtang 2..haha..tp x semestinya org yg mda dr 2 x matang..da ja pa yg matang..ikut org gak..myb pglaman dia lbh dr org len ka kn?pglaman kn bleh mtang kn seseorang..alamak..sory ek..cta kali ni agak skema..hahaha..

aku rasa mmg byk jnis2 matang ni..tp aku respect stu bnda ni..bg aku,klu org 2 lepas bnda ni,insyaAllah dia matang dh..haha..jnis yg dimaksudkan ialah..............ehem3..saspen x?hahahahahah..ceni..klu org 2 da prblm pa2 la xkira bsaq or kecik,dia bleh cool ja..n dia bleh sttlekan prblm dia dgn otak dia yg still rasional time 2..i mean,dia xikut emosi la..lg2 pmpuan..pmpuan kn cpt emo..hehe..aku tringin nk jdik cm2..best kn..mst prblm 2 bleh stlle ngan baek..hmmmm..bila la aku bleh jdik cm2 lak?? cena nk jdik cm2 ek??

klu ikut aku la,aku juz akn bt ceni..aku diam..tke a deep breath..ttup mata dulu..baring jap..n then,pkir klu bleh serasional mgkin cena nk bt..tp kn..aku baru bjya smpai tahap baring jap 2 ja..ps2 aku try lpakan..but,da prblm is..i don't try 2 solve da prblm..aku men biar ja..klu nk mkn dalam pn,biar gak..hahaha..esok2 gla tros..kahkahkah..xla..xdk la smpai cm2 kn..tp sriously mmg jrang sgt aku dpt solve mcm yg aku tringin nk jdi 2..aku juz bleh solve smple2 je la..xkn la sbb aku xsmpai umo 21 ke atas lg kot kn?hehe

2 ja kot tok kli ni..muahahaha..skema kot..ma'alish ekk (mntk maaf).............. :)

No comments:

Post a Comment