Saturday, April 14, 2012

Mumbling early in the morning...

Just done with my 18 pages LOWER LIMB but still can't memorize it. What??? 18 pages onlyyyy?? I think i started early till now ,without even taking  a nap as everybody in my house did. What happen actually?? Ni semua laptop punya pasal.haissshh.ganggu kosentrasi aku betol. Nasib dapat capai target. :p

About an ages i've not pour all my fantastic,artistic and joystick writing in this blog. Idea tak payah cakap lah.Memang zero.Kemalasan tahap mega.Ke-busy-an terserlah.That's why i cannot lay even one of my finger on this keyboard and start writing.arghhh. Malas tak terkata.

Exam dah nak start.Silibus banyak tak abes lagi.Prof ngan student tercungap-cungap memecut menghabiskan silibus sementara peluang masih ada.Aku yang rasa bertanggungjawab ni pon start lah study.Post aku kali ni memang untuk merapu dan berleter.This is kind of mouth and lip exercise without throw out ur voice.Gile kau nak melalak pagi-pagi.Ade yang baling bantal kat aku ni kang.Kok ye pon nak exercise mulut, tak payah melalak. Cara yang aku bagi ni efektif.HAHA.

********

Azan subuh baru ja berkumandang.Aku terpanggil untuk menunaikan solat pada Yang Maha Esa.Stop mumbling and pergi amek wudhuk okeyy.

2 comments:

  1. kak yan,kami pon bangun pagi-pagi update blog,
    exam nak start mggu depan,kami dok mengadap laptop lagi.hihihi.gud luck kak yan!

    ReplyDelete
  2. hahaha.ada org sama rupanyaa.hehehe.gud luck jugak exam!! ni kak yan tgh try bersengkang mata ni.padahal ngadap laptop ja. :p

    ReplyDelete