Tuesday, September 20, 2011

bila larut malam

Bismillahirrahmanirrahim....

Apesal tajuk entry dah macam lagu Saloma ni.haishh.nasib la bila mata dah agak nak tertutup tapi tangan mau jugak nak menaip.actually,ada satu lagi recipe aku nak kongsi tapi aku lupa la.insyaAllah esok aku update.so,kali ni aku merapu ja lah ek.

Dah nak dekat abes Syawal kan? cuti aku pon dah nak abes. dah nak kena sambung balik pengajian sebagai bakal doktor. umur pon dah meningkat.nak masuk dua puluhan dah pon.so,make sense la sepupu sepapat yang rapat ngan aku pon dah meningkat usia.ada yang dah berumah tangga.ada yang bakal nak bergelar isteri n ada jugak yang tengah tunggu jodoh macam aku ni.HAHA.time balik kampung,beraya hari tu,sepupu aku cakap dia dah nak kahwin.then tiba2 aku touching lebih.rasa nak nagis sebab semua sepupu yang rapat ngan aku dah nak masuk alam len. ngan sapa plak aku nak kawan pas ni bila balik raya.haillohh. but it's a good news rite,so i'm not supposed to be upset.aku doakan semua dapat jodoh baek2.

Yup.frankly balik kali ni keja cakap pasal kahwin ja.bukan aku la nak kahwin.orang lain n aku nyibuk gak.dengan umur aku yang agak dah matang,kaum2 yang berbincang isu kahwin pon xhalau aku.dorang bagi jek aku join sembang pasal tu. teehhee.untuk sapa2 kat luar sana yang dah nak berumah tangga,tahniah!! kalau dah mampu,go for it.buat pa tunggu lagi kan. marriage is not a crime. so,xda masalah pon nak nikah awal kalau mampu jalankan semua tanggungjawab..ecehh izyan. asal kau cakap dah macam pakar motivasi rumah tangga neyh.OK.stop takat ni pasal kahwin~

Sejak balik Malaysia ni,aku happy jek memanjang.exam dah abes n banyak problem dah settle.attachment kat hospital pon dah selesai.skang tinggal nak prepare barang2 nak bawak balik egypt.hmm.dah xdak benda aku nak mengarut.mata pon dah layu.so,i better stop now. see yaa!!

* Thanks to Allah for giving me a chance to feel the serenity. Let fate fares you better hab>

No comments:

Post a Comment