Thursday, April 7, 2011

Alam Kampus!!

Assalamualaikum,,

Yeay!! Lepas seminggu aku tak on9,skang baru nak release tension ngan menekan butang google crome..pas2 confirm2 la bukak blog kan? hehe..crita kita hari ni pasal LIBRARY!! haha..kalau orang baca,mesti dorang cakap apa la dia ni,pasal library pon nak cita..hehe..tapi aku nak cita gak sebab library u aku ni boleh dikategorikan unik la gak sebab library ni besar cket ja dari library sekolah aku dulu..teehee..ok2..aku xnak la cakap belit2,library u aku ni kecik je..xbesar sangat pon..xtau la kalau department len library dorang besar..library kat medicine department ni kecik2 comel je..cam aku gak..so,muat la aku nak masuk lam 2..kahkahkah..

Kalau xsilap aku,baru 3 kali ja aku g library 2..condition lam library ni xla perfect sangat..setakat ada meja,kerusi,rak buku 2 pon beberapa ketul je,tempat letak beg,tempat minum air ngan pakcik makcik yang jaga library..selalunya LIBRARY sinonim ngan DIAM or SENYAP kan? tapi library kitorang ni xcamtu pon..hahaha..selamber ayam je nak sembang kuat2..opss,,bukan sembang k,tapi discuss..hehe..xda la bising sangat juz xbapa senyap ja ..library awam kat Sungai Petani lagi senyap..nak tarik kerusi pon kena slow2 jangan bagi bunyik..kat sini relaks je..tarik kerusi kuat2 pas2 buat muka cun xbersalah pon orang xmarah..fulamak!! cayalah warga arab ni..sporting la..hehe..muka dah la semua educated ja masuk lam library 2..muka aku ja cam budak sekolah menengah g..kehkeheh..

Even library ni banyak kekurangan tapi best..condition ceni bleh menaikkan semangat nak study instead of rasa cam alam kampus seadanya..kekeke..memang la kalau nak bandingkan library kat u aku ni ngan department medicine punya library kat UPM boleh kata cam langit ngan bumi gak..2 rezeki student kat situ kan..rezeki semua orang len2..baek kita amek yang best je..yang xbrapa best 2 kita tolok tepi..balik berangan buat library seniri..haa..puas hati..hahaha..

Kawan aku cakap student Malaysia jarang masuk library ni..selalunya kalau diorang g,diorang je la student Malaysia kat situ..kalau termasuk aku,3 ketul je la student Malaysia yang g library 2..haha..anyways,bagi aku best la dok kt library 2..hehe..study mau mantap la kan? exam nak dekat derr..sebulan ja g..before aku tamatkan entry yang superb cool ni,jom kita reveal gambo2 lam library dulu..ZASSS!!!



rak letak beg yang menurut firasat n pemerhatian aku rak buku kat library SUNGAI PETANI lagi besar.. :)))

student arab tengah mengSTUDYkan diri..hehe



meja yang aku n my pren duduk..hehe..macam meja LK kn? dapat gak rasa jadik budak architecture..kahkah

motif: ingin memperlihatkan rak buku yang tersergam indah 2..hehe..ada lagi seketul sebelah kiri dia tapi xdapat masuk lam gambo..

motif: nak tunjuk rak buku yang asalnya kosong tapi dah diisi ngan buku oleh dua orang ammu 2..cisss3..time aku nak tangkop gambo baru dorang nak penuhkan rak buku 2..makcik 2 plak ngan sukarelanya nak jadik duta entry aku kali ni..teehee..

haa..ni Ina..housemate eden..hehehe..*aikk..asal gambo kecik neyh??

aku n my housemate gak,Mariati (yang baju purple)..sry gambo terkecik..aku xtau pa yang aku tekan..hehe..tapi xpa,gambo aku xcun pon..muka berani2 takot je nak tangkap gambo lam library..ahakzz..kalau gambo aku cun nanti,aku tayang gambo beso2 ek..kuang3


So,kesimpulan entry kita kali ini,bersyukurlah dengan apa yang kita ada..n gunalah kelebihan yang ada di sekeliling kita ngan baek keyh..TATA!! :p

Thankz for reading this entry..






No comments:

Post a Comment