Saturday, April 30, 2011

no name..

Assalamualaikum..

Ok..sila lihat tajok di atas..sangatlah blurr bila di malam hari..xtau nak post apa tapi jari jemari ku yang xbapa nak runcing ni memaksa diriku menekan papan kekunci di laptop kesayangan ku ini..xpa la kan..post sikit2 pon jadik le..hehe..lalu aku meninggalkan jap buku Physiology practical untuk menumpukan perhatian pada skrin laptop..nak rehat sebenonye..penat..hehe

Baru ja beberapa minit lepas,aku n hana yang khusyuk membuat kerja masing2 digemparkan dengan berita xhangat langsung dari amal merangkap roommate kami yang agak xbtol di saat itu..heeeee..kome nak dengo x berite tergempo dia tu??..haishh..xdengo rugi..xpa2..aku cite je la ek..story pon bermula apabila bunyi setiap langkah kaki amal semakin kedengaran dengan jelas dari dapur..aku dan hana sudah dapat mengagak musti amal ingin kembali ke kamarnya yang serba indah setelah selesai membancuh kopi kegemarannya..akan tetapi,kami berdua yang suci-suci ayu ni berasa musykil kerana amal baru saja berada di dapur..pelik bin ajaib kalau kopi itu dapat dibancuh dengan sepantas kilat kan? tiba-tibaaaa.......................pintu kamar kami dibuka dengan deras..terasa aura kekalutan di situ..hana sudah pon beristighfar dan mengurut dada beliau..terkezut beruang kutub la katakan..aku terasa kederasan pintu itu dibuka tetapi telinga aku ini disumbat dengan bait2 lagu yang super best..jadi,sedikit masking di situ..kerana masalah itulah aku tidak dapat memberi respon terkezut beruang kutub seperti yang dilakukan oleh hana..Lantas,aku dan hana pon memberi tumpuan kepada apa yang ingin disampaikan oleh amal dengan penuh rasa cuak..dengan segala rasa bangganya,amal berkata............

"weyh!!! tadi kan.....aku dengar bunyik KAMBING BIRI-BIRI kat luar umah",sambil tersengeh amal menghabiskan beritanya yang mantap itu.."hek eleh ko ni mal..memang la kambing2 tu lalu malam2",hana pula berkata ngan perasaan yang xdapat dibaca oleh ku..macam geram pon ada gak..rasa cam nak garu je muka amal tu..haishhh..amal pon berkata lagi,"aku tau sebenonye..saje nak infom kat korang..kekeke.." lalu beliau pon terus berlalu ke dapur untuk sambung membancuh kopi..aku buat pa?? tunggu g..cek dah guling2 gelak kat karpet apabila melihat adegan roommate2 ku yang serba xbetol tu..teeheee...

yaa..tamat lah cita hebat dari amal..memang entertainment di malam hari tol..sebenonye kan,ni la impian aku ngan hana..tringin nak cita kejadian2 aneh antara kami bertiga..bukan cinta tiga segi naa..so,aku dah buat memandangkan xdak pa yang nak dipost..so,hana!! ko bile plak???? :p

note: serious aku xpenah lagi la dengar bunyik kambing biri2 malam2 waktu kat malaysia dulu..terasa MESIR begitu unik..i likeeeeeeeeeeeeeee.... :))

motif entry: nak memupuk semangat suka POST..tu jek..sorry post merapu..hehe

p/s: dah lama xtanya khabar kawan2 kat malaysia,bumi tercinta..ASMA,IZZATI,HUSNASHAFINI,AMANI,FARAH n len2 tengah bz koje ke skang ni?? hehe..kumpul duit banyak2 naa..kalau aku balik nanti bleh la ampa belanja aku..hahaha

*tambah cket g..sorry kpd maleewan merangkap rakan sungai petani ku kerana daku tidak menyebut nama mu..hehe..pas ni akan selalu ku sebut nama mu..perghh..puitis kan ayat ku ini?? :P

4 comments:

  1. khabar aku tanak tanya kah ? hahah ! weyh depan umah aku belungguk2 kambing bt konsert malam2. t mai taman semarak kalo nk tgk. heeeh

    ReplyDelete
  2. hahahahhahaha..aku mn nk taw hg peminat setia aku gak..kehkehkeh..bak kata orang arab ma'alish=i'm sorry..heeeeeeeeeeeee..

    kt sg.lyaq xdak..tu psai la perak semacam..keyh..nnt aku p taman semarak..mau konsert baek punya..haha

    ReplyDelete
  3. waa~namaku disebot ! sgt terharu..yan...rindu ~

    ReplyDelete
  4. heheheh..rindu kamu jua weyh!! kumpul duit nak blnja aku p lgkawi lak tau..

    ReplyDelete