Saturday, April 16, 2011

One day party for my GIT!!

Assalamualaikum..

Serious aku rasa dah lama xberblog ni..dah la hari kuliah aku xpost..weekend pon aku xpost gak..ish3..disebabkan aku rasa derhaka kalau xpost pa2,lantas aku menolak buku Physiology di atas meja lalu mengKLIK button google chrome n confirm lah pastu aku bukak blog ean..hehe..nasib hari ni memang da benda yang best aku buat..hehe..bleh la gak aku nak share ngan korang kehidupan aku yang kecik ni di perantauan..

Yaa!! for your information,aku ni sangatlah suka makan..hehe..rasa bahagia ja kalau boleh masukkan apa2 lam Gastro-Intestinal Tract (GIT) merangkap perot aku ni..teehee..so,dengan bangganya aku n dua lagi roommate mengambil keputusan nak g makan kat Pizza Alexandria kat Qoumiyyah(actually aku xreti eja.. :P)..pas abes ja urusan kat luar,kami tros bergegas ke kedai pizza tersebut..wwweee..xsabar nak melahap dah ni..hehe

Aku ada cakap tadi yang aku kluar bertiga ja kan? Bila dah berjaya duduk di meja makan ngan selamat,kami pon menyejukkan diri dulu memandangkan cuaca kat luar agak panas..kalau xsilap aku 30 degree celcius kot..hehe..syuhhh je kami duduk depan air-cond lam kedai tu sambil buat muka innocent..then,waiter pon bagi la menu..okeh,terbaek lah..dia tulis arab daa..seb bek aku boleh gak la nak baca even lambat cket..hehe..lam otak aku ni dah terbayang fatirah syuklatah ja..sedapppp..aku pon order la fatirah tersebut..hana order pizza super supreme n amal lak order speghetti steak apa ntah..panjang sangat nama dia..xdilupakan gak,air mineral sorang sebotol..mineral sudah..xyah beli yang len..kita kena jimat..haha..

Sementara tunggu makanan sampai,kami merapu dulu sesama seniri..so,xla rasa lama sangat tunggu makanan 2..hehe..pastu,tibalah masanya makanan sampai..kami ni punya la teruja tengok segala makanan yang enak2 belaka dihidangkan..adoii..cepat la cket letak pinggan 2 wahai cik waiter..eden dah xsabo nak makan ni..sopan la plak waiter ni letak pinggan..on da spot lepas waiter 2 mengundurkan diri,kami tros baca doa n MAKAN! yeeehaaa..aku rasa xsampai 15 minit pizza n spaghetti 2 dah licin..aku dah la makan 3 keping pizza n bersudu2 spaghetti..haha..i likeeee..then,time 4 dessert! kami pon menyumbat lagi GIT masing2 ngan fatirah syuklatah lak..sedappp..mula2 tu,rasa cam xleh nak abes..konon nya nak soh bungkus bawak balik la..caittt..tipu ja..haha..3 orang ja dah bleh abes semua 2..tahniah kepada kami bertiga.. :p

Cakap banyak x guna kan? baek kita reveal gambo2 yang super enak 2..hehehe..


ni la dessert kami..Fatirah Syuklatah..macam roti canai yang disapu ngan coklat..terbaeklahh..sedappp oo..aku xpenah jumpak lagi kat Malaysia..xtau la kalau aku yang ketinggalan..


tadaa!! pizza..hehe..hana yang bayar sebab dia yang nak..haha..lembut + sedapp..


besar x mulut aku boleh tokak sampai begitu sekali??..teehee..ngan sekali tokak ja tau..haha


spaghetti steak yang amal bayar..hehe..nyum..nyum..

nampak hensem je kan spaghetti 2?? hehe

lihatlah texture nya yang cun itu..haha..

da last 3 pieces for us..kembang kempis hidung nak abeskan.. :p

bekas nak letak duit..hehe..comel kan??

Gambo orang2 yang makan dia xdak..hehe..xsempat nak bergambo bila dah khusyuk makan..gambo pinggan2 yang licin pon xsempat tangkap..semua waiter 2 la punya pasal..laju jek dia angkat..haishh..xpa la..len kali bleh makan g kan? hehe

Ni la cita yang best sangat aku nak gtau 2..hehe..benda yang best bagi aku memang la makan..haha..so,kepada sapa2 yang xsuka makan,jangan lah korang baca entry saya..hahaha..kepada yang berminat dengan makanan plak,silalah terliur dengan makanan2 tersebut kerana beliau sangatlah sedap..nanti korang datang Mesir,kite bawak korang jalan2 abeskan duet keyh!!

See Yaa!!!!

No comments:

Post a Comment